مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-29سياسي

ورود جدی دولت برای اجرای پروژه های انتقال و تامین آب 


رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: دولت برای اجرای پروژه های انتقال و تامین آب ورود جدی دارد.

- حجت الاسلام حسن درویشیان در ششمین روز از هفته دولت در مسجد امام رضا(ع) بجنورد در بین نمازگزاران، با بزرگداشت هفته دولت و یاد تمام شهیدان به ویژه شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به اقدامات خوب دولت در حوزه های مختلف، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم دولت در زمینه اجرا و پیگیری طرح های ایجاد آب پایدار و مدیریت آب است که در استان نیز نظیر این طرح ها در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اساسی و زیربنایی دولت، ورود جدی به موضوع آب است و طرح هایی در این زمینه در حال اجرا و پیگیری است، افزود: با تاکید رییس جمهور به طور همزمان چهار طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان های دارای تنش آبی در حال انجام است.

حجت الاسلام درویشیان با اشاره به رویکرد میدان محوری دولت و حضور مکرر ریاست جمهوری و وزیران دولت سیزدهم در میان مردم، ادامه داد: سفرهای استانی در شناسایی نیازمندی ها و درک صحیح و میدانی مشکلات مردم بسیار موثر است و بسیاری از تصمیمات ملی و کشور در نتیجه حضور در سفرهای استانی اتخاذ می شود.

وی با اشاره به اینکه لازم است اقدامات و دستورالعمل هایی تدوین شود تا بستر برای واگذاری کار به دست مردم فراهم شود، افزود: نمونه های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی دولت برای اجرای پروژه های انتقال و تامین آب 

ورود جدی دولت برای اجرای پروژه های انتقال و تامین آب